چگونه تبلیغات خود را بهینه کنید؟2024-03-17

استراتژی تبلیغات برنامه ریزی شده: 4 گام آسان دیما

در این مقاله به شما گفتیم چگونه با بهینه‌سازی بازدهی تبلیغات آنلاین را افزایش دهید. یادتان باشد قدرتمندین امکانی که تبلیغات آنلاین به ما می‌دهد، همین امکان بهینه‌سازی است. مرحلهٔ بعدی برای افزایش بازدهی تبلیغات آنلاین بازنگری در کانال تبلیغاتی است که در ادامه به آن می‌پردازیم. وقتی بازدهی را تعریف کردیم، تازه فرایند افزایش بازدهی تبلیغات آنلاین را می‌توانیم شروع کنیم.

یکی از نقاط ضعف این نوع تبلیغات، عدم امکان ردیابی و تحلیل دقیق نتایج است، اما برندهای خلاق این چالش را به فرصت تبدیل کرده‌اند. آن‌ها با ادغام تبلیغات چاپی در کمپین‌های دیجیتال، موفق شده‌اند اثرگذاری این روش سنتی را در دنیای مدرن به سطحی جدید برسانند. با این اوصاف بدیهی است که ترکیب خلاقیت با فناوری، تبلیغات چاپی را به ابزاری فراتر از گذشته تبدیل کرده است. تبلیغات پولی می‌تواند با هدف قرار دادن مخاطبان خاص، نتایج سریع و کارآمدتری در کسب‌وکار شما به همراه داشته باشد و این نتایج قابل اندازه‌گیری هستند. با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام می‌شود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین می‌کند.

حقیقتا این روش را نمی‌توان به عنوان یکی از روش‌های تخصیص بودجه تبلیغات در نظر گرفت. در این روش، بسته به میزان توانمندی سازمان، مبلغی را به عنوان بودجه تبلیغات اختصاص می‌دهیم. هر سازمانی که توانایی بیش‌تر و پول بیش‌تری داشته باشد، هزینه بیش‌تری برای تبلیغات می‌کند. بودجه بندی تبلیغات به تیم شما کمک می‌کند به مدیران شرکت نشان دهید که برای پیشرفت شرکت برنامه‌ریزی درستی دارید. معمولا شرکت‌ها یک بودجه کلی برای تبلیغات در نظر می‌گیرند و آن بودجه را بین تیم‌های مختلف تقسیم می‌کنند. در صورتی که تیم شما برنامه بودجه‌بندی خوبی برای تبلیغات داشته باشد، می‌توانید تیم موفق‌تری باشید.

با ایجاد احساس مهم بودن در مخاطبان، می توانید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما را با دقت تماشا می کنند. برای انجام این کار، در مورد مزایایی که محصول یا خدمات شما برای آنها به ارمغان می آورد صحبت کنید. به یاد داشته باشید، مردم همیشه به دنبال چیزهایی هستند که مربوط به خود هستند. تبلیغ‌کنندگان با به‌کارگیری استراتژی‌های خلاقانه به دنبال جلب توجه ما، برانگیختن علاقه ما و در نهایت متقاعد کردن ما برای انتخاب محصولات یا خدماتشان هستند. در این روش، از کل بودجه شرکت، ابتدا تمام هزینه‌های ضروری پرداخت می‌‍شود.

بنابراین لازم است حداقل روزی یک بار نرخ کلمات خود را بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را کاهش یا افزایش دهید. مهم‌ترین مزیت این کار هم هدفمندتر شدن هرچه بیشتر هزینه‌های شما است. در ادامه انواع تغییراتی که می‌توانیم روی کلمات کلیدی انجام دهیم را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تمرکز روی کلمات کلیدی دم‌بلند (Long-Tail Keywords)

برای مطالعه بیشتر در مورد تبلیغات در گوگل، مطلب زیر توصیه می‌شود. کلمات کلیدی را باید براساس پرس‌وجوهایی انتخاب کنید که قصد دارید تبلیغ خود را در آن نمایش دهید. تحقیق کلمات کلیدی در تبلیغات پولی به اندازه جستجوی طبیعی اهمیت دارد. چراکه گوگل آگهی شما را با عبارات جستجو براساس کلمات کلیدی تطبیق می‌دهد. هر گروه تبلیغی که در کمپین ایجاد می‌کنید، بخش کوچکی از کلمات کلیدی را هدف قرار می‌دهد و گوگل شما را براساس آن انتخاب‌ها نمایش می‌دهد. یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ پس از گوگل است و در سال ۲۰۲۱ ماهانه بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد.

شما باید کانال‌هایی را انتخاب کنید که مخاطبان شما در آنها حضور دارند و با آنها می‌شوند. به عنوان مثال، اگر مخاطبان شما بیشتر در اینستاگرام فعال هستند، بر تبلیغات در این پلتفرم می‌توان بسیار پایدار باشد. تبلیغات مؤثر با بودجه کم نیازمند استراتژی‌های خلاقانه و تحلیل دقیق بازار است. با استفاده از روش‌های مختلف و بهینه‌سازی مداوم، می‌توانید به جذب مشتریان و افزایش فروش خدمات خود کمک کنید.

در ابتدا کمپین تبلیغاتی از روش چاپی بهره می‌گرفت اما پس از آن به تلویزیون رفت. سلبریتی‌ها و شخصیت‌های خیالی، سبیل‌های آغشته به شیر پوشیده بودند و می‌پرسیدند «شیر گرفتی». موفقیت این کمپین باعث ادامه آن شد و مصرف شیر از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۴ به میزان ۷ درصد افزایش یافت. در سال ۲۰۰۶ زمانی که کامپیوترهای خانگی و شخصی بسیار رایج شده بود، افراد بین خرید مک یا سایر رایانه‌های تردید داشتند. در این حین اپل تبلیغ تلویزیونی ایجاد کرد که در آن نشان می‌داد چگونه Mac در برابر ویروس‌های رایانه‌ای در مقایسه با سایر رایانه‌ها مشابه، مقاوم است. سهم بازار اپل در عرض ۱ سال پس از راه‌اندازی این کمپین ۴۲ درصد رشدکرد و این نشان‌دهنده موفقیت این کمپین تبلیغاتی بود.

سپس کمپین کپی را تحت عنوان Experiment اجرا می‌کنید و درصدی از بودجه کمپین اصلی را به این کمپین جدید اختصاص می‌دهد. با این کار مطمئن خواهید شد که کمپین شما هدفمند است و جلوی هزینه‌های اضافی را خواهید گرفت. دقت داشته باشید که لازم است به صورت مداوم این لیست را بررسی کنید، زیرا ممکن است روی کلمات جدیدی ورودی بگیرید که برای شما هدفمند نباشند.

بازار هدف به گروهی از مشتریان اطلاق می‌شود که کسب‌وکار شما به آن‌ها خدمات یا محصولاتی ارائه می‌دهد. این گروه معمولاً ویژگی‌های مشترکی دارند که شامل سن، جنسیت، درآمد، موقعیت جغرافیایی، علایق و رفتارهای خرید می‌شود. شناخت دقیق این ویژگی‌ها به شما این امکان را می‌دهد که استراتژی‌های تبلیغاتی خود را به‌طور مؤثرتری طراحی کنید. با توجه به نوع کمپین و اهداف تبلیغاتی خود، می‌توانید از یکی از این انواع بودجه‌بندی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را از تبلیغات خود به دست آورید. با اجرای این استراتژی‌ها، می‌توانید بودجه روزانه تبلیغات در گوگل را بهینه‌سازی کرده و از منابع مالی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. این روش‌ها به شما کمک می‌کنند تا بازدهی تبلیغات خود را افزایش داده و به اهداف تبلیغاتی خود دست یابید.

اینفلوئنسر مارکتینگ به ویژه برای دستیابی به مخاطبان خاص و ایجاد تعامل با مشتریان بالقوه‌ای که به توصیه های اینفلوئنسر اعتماد دارند و به آن‌ها احترام می‌گذارند، موثر است. در واقع با استفاده از نفوذ شخصیت‌های محبوب در فضای مجازی، کسب و کارها می‌توانند به طور قابل توجهی اعتبار برند خود را افزایش دهند. کسب‌وکارها می‌توانند از طریق یک آگهی جذاب و پیشنهاد خوب برای کلیک روی آگهی، ترافیک واجد شرایط را به وب‌سایت‌های خود به دست آورده و نرخ تبدیل‌ را افزایش دهند. اگر می‌خواهید از تبلیغات کلیکی استفاده کنید، بیشتر شبکه‌های اجتماعی به صفحات تجاری امکان پرداخت هزینه برای تبلیغ پست را می‌دهند. اگر می‌خواهید در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی خاصی تبلیغ کنید از گوگل ادز بهره بگیرید.

اما برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید، باید استراتژی مناسبی را اتخاذ کنید و از ابزارهای مناسب استفاده کنید. مطالعات نشان داده است که شرکت‌هایی که تبلیغات خود را بهینه‌سازی می‌کنند، می‌توانند هزینه‌ها را تا ۳۰٪ کاهش داده و نرخ تبدیل را تا ۲۰٪ افزایش دهند. ممکن است عامل افزایش بازدهی تبلیغات آنلاین شما در همین مسئله پنهان باشد. مخاطب درست را به‌شکل هدفمند و شخصی‌سازی‌شده هدف قرار دادیم؛ ولی این کار برای افزایش بازدهی تبلیغات اینترنتی به‌تنهایی کافی نیست.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

شنیدن عبارت «مزمز، مزه‌های بدون مرز» با صدای گاز زدن چیپس در میان پخش برنامه‌های رادیویی، یک نمونه تبلیغات در این بستر است. تبلیغات رادیویی به‌عنوان یکی از تبلیغات سنتی از سال ۱۹۲۰، هم‌زمان با آغاز رادیوی تجاری متولد شد و  محبوبیت زیادی پیدا کرد. تبلیغات سنتی همچنان یکی از محبوب‌ترین و موثرترین راه‌های تبلیغاتی هستند. تبلیغات همان جملاتی است که مادرمان برای اینکه اسفناج بخوریم، به‌کار می‌برد؛ اینکه «اسفناج خیلی خواص دارد و تو را قوی می‌کند»، یا «اسفناج غذای محبوب ملوان زبل است» و اینجور چیزها. سوالات و تجربیات خود را در رابطه با استفاده از تبلیغات پولی با ما به اشتراک بگذارید.

با این روش، تبلیغ شما در صدر نتایج موتورهای جستجو و در مقابل چشم مخاطب هدف قرار می‌گیرد. برای تبلیغات در موتور جستجو، باید کمپینی در گوگل ادز راه‌اندازی کنید. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تبلیغات شما برای کاربرانی که آن عبارت را جستجو می‌کنند، نمایش داده می‌شود.

  • از سوی دیگر، تبلیغات یک تاکتیک تبلیغاتی خاص در آمیخته بازاریابی است که بر ارائه پیام‌های متقاعدکننده به مخاطبان هدف از طریق کانال‌های ارتباطی پولی تمرکز دارد.
  • {
  • همه‌ی این موارد برای انتخاب استراتژی مصرف بودجه تبلیغات مهم است و باید یک تحلیل رقبای خوب داشته باشید.
  • |}
  • پلتفرم‌های تبلیغاتی فضای محدودی برای ارائه دارند و برای تعیین این‌که آیا تبلیغات شما را به مخاطبان هدف نمایش دهند یا خیر، از سیستم حراجی استفاده می‌کنند.
  • در گوگل این کار به راحتی قابل انجام است و شما می‌توانید با چند کلیک ساده کلماتی را حذف، فعال یا موقتاً متوقف نمایید.
  • {
  • فرآیند شارژ اکانت نه تنها به تأمین منابع مالی برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی کمک می‌کند، بلکه می‌تواند تأثیر مستقیمی بر نحوه نمایش تبلیغات و بازدهی آن‌ها داشته باشد.
  • |}{
  • روش تبلیغات در اینستاگرام مشابه فیسبوک است و شامل موارد زیر می‌شود.
  • |}

در دنیای دیجیتال امروزی، تبلیغات آنلاین به یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی برای کسب‌وکارها تبدیل شده است. اما با توجه به تنوع بالای پلتفرم‌ها و روش‌های تبلیغاتی، بسیاری از کسب‌وکارها با این سوال مواجه هستند که چگونه با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را از تبلیغات آنلاین خود بگیرند. شبکه‌های اجتماعی می‌توانند یک کانال تبلیغاتی بسیار قوی و کم‌هزینه باشند. با تولید محتوای جذاب و مرتبط با مخاطب هدف خود و تعامل با دنبال‌کنندگان، می‌توانید آگاهی از برند خود را افزایش دهید و مشتریان جدیدی جذب کنید.

در غیر این صورت، می‌توانید از فرد یا آژانسی که تبلیغات گوگل شما را مدیریت می‌کند، بخواهید تغییرات مد نظر شما را اعمال کند. برای اطمینان از تغییرات انجام شده هم می‌توانید گزارش آخرین تغییرات را از آنها بخواهید. در مقاله‌ای جداگانه در مورد روش‌های دسترسی به حساب گوگل ادز صحبت می‌کنیم. تست A/B یک راهکار موثر برای مقایسه دو یا چند نسخه از یک تبلیغ است. با انجام این تست، می‌توانید بیابید کدام نسخه از تبلیغ از نظر جذب مشتری و افزایش فروش موفق‌تر عمل می‌کند.

استفاده از روش‌های مانند «تبلیغات کلیکی» (PPC) و محتوای حمایت شده، کمپین‌های شما را در نتایج بالاتری نمایش می‌دهند. پلتفرم لینکدین بیش از ۶۶۰ میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه در سال ۲۰۲۱ دارد. کاربران در این شبکه اجتماعی بیشتر از افراد حرفه‌ای تشکیل شده‌اند و این موضوع لینکیدین را به جایی مناسب برای تبلیغات B2B تبدیل کرده است. در لینکدین می‌توانید کاربران را براساس حوزه تخصصی، عنوان شغل و عملکرد شغلی هدف قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که در ابتدا، مهم است برند خود را معرفی و اعتمادسازی کنید. بعد هنگامی که مشتری بالقوه‌ی شما کمابیش با محصولات یا خدمات شما آشنا می‌شود، باید سعی کنید فروش را انجام دهید. زیرا گاهی اوقات بازگرداندن یک مشتری راضی راحت‌تر از تبدیل بازدیدکنندگان جدید به مشتری است. فراموش نکنید که تبلیغات خود را زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد مشتریانتان و سفر آن‌ها به‌دست می‌آورید، بهینه‌سازی کنید.

همانگونه که بارها هم گفتیم، کلمات کلیدی مهم‌ترین و اصلی‌ترین دارایی شما در تبلیغات گوگل هستند! به همین دلیل، باید بیش از هر چیز دیگری، به این کلمات توجه داشته باشید و مطمئن شوید که در بهترین وضعیت قرار دارند. تبلیغات تلویزیونی به شما این امکان را می‌دهد که به طیف وسیعی از مخاطبان برسید. به شرطی که سناریو و پیام مناسب را انتخاب کنید، تبلیغات تلویزیونی ممکن است تأثیر بسیار زیادی بر بینش عمومی مخاطبان داشته باشد. استفاده از احساسات در تبلیغات می‌تواند به جلب توجه مشتریان کمک شایانی کند.

ب. ویدیوهای تبلیغاتی

در اینجا، ما باید تلاش کنیم که تا جای ممکن امتیازهای خودمان را افزایش دهیم. در ادامه مهم‌ترین کارهایی که باید انجام دهیم تا امتیاز کیفی بالاتری داشته باشیم را مورد بررسی قرار می‌دهیم. بنابراین به عنوان افرادی که می‌خواهیم در این بازار رقابت کنیم و کسب و کارمان را توسعه دهیم، باید تلاش کنیم تا بر قطار پیشرفت و توسعه سوار شویم و از رقبایمان عقب نمانیم. خود شما که به احتمال زیاد در حال حاضر صاحب کسب و کار هستید یا در جایی مشغول به کارید، به خوبی با تغییرات دائمی و گاهی سریع بازار آشنا هستید. واقعیت این است که تغییرات در بازار دیجیتال خیلی سریع‌تر از بازارهای سنتی اتفاق می‌افتد و همه چیز دائماً در حال پیشرفت و تغییر است. ایجاد برنامه‌های وفاداری موجب می‌شود که مشتریان تکرار خرید داشته باشند.

زیرا طراحی‌اش به گونه‌ای است که با سایر مطالب وبسایت ادغام می‌شود. همچنین قالب‌های تبلیغات همسان در مقایسه با قالب‌های سنتی جذاب‌تر بوده و مزاحمت کمتری دارند. همیشه به خاطر داشته باشید، حتی بهترین‌های کمپین تنها در صورتی مورد توجه قرار می‌گیرند که برجسته باشند. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. بهینه‌سازی مداوم یکی از مؤثرترین روش‌ها برای کاهش هزینه‌ها و بهبود نتایج است. اگر می‌خواهید بلاگری را در شبکه‌های اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات...

با استفاده از راهکارهای ذکر شده در این مقاله، می‌توانید با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را از تبلیغات آنلاین خود بگیرید. به یاد داشته باشید که تبلیغات آنلاین یک فرایند مداوم است و برای موفقیت در آن، باید به طور مداوم بهینه‌سازی و آزمایش کنید. امتیاز کیفی یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در هزینه تبلیغات گوگل است. این امتیاز به کیفیت و ارتباط تبلیغات، کلمات کلیدی و تجربه کاربری صفحه فرود مربوط می‌شود. حرف‌هایی که تا اینجا زدیم، برای بهبود و بهینه‌سازی تبلیغ بود؛ ولی نکتهٔ آخر در افزایش بازدهی تبلیغات آنلاین به خود تبلیغ مرتبط نیست، بلکه دربارهٔ جایی است که تبلیغ به آن منتهی می‌شود. مثلاً با بررسی نتایج متوجه می‌شوید تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یا تبلیغات همسان برای شما مناسب است؛ ولی باید ببینید در این روش‌ها هم کدام مکان برای شما سود بیشتری دارد.

تبلیغات پستی، مانند ارسال کارت‌پستال‌ها، بروشورها و کاتالوگ‌ها، روشی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان است. این روش با انتقال پیام به مشتریان هدف به‌طور شخصی‌سازی شده، احساسی خاص و منحصربه‌فردی ایجاد می‌کند که در بسیاری از روش‌های دیگر یافت نمی‌شود. تبلیغات این قدرت را دارد که مشتریان جدید را جذب و مشتریان فعلی را به خرید دوباره ترغیب کند. بدیهی است که با شناسایی و برجسته کردن ویژگی‌های منحصربه‌فرد و متمایز محصولات یا خدمات در تبلیغات، می‌توان به طرز چشمگیری به افزایش فروش کمک کرد. در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی، هزینه‌های تبلیغات محیطی معمولاً کمتر است. این نوع تبلیغات به شما این امکان را می‌دهد که با هزینه‌ای معقول، به تعداد زیادی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید.

به عنوان مثال، شارژ کردن اکانت بدون تحلیل نیازهای واقعی کمپین‌ها یا بدون توجه به زمان‌های مناسب برای اجرای تبلیغات، می‌تواند منجر به مصرف بی‌رویه بودجه شود. همچنین، تحلیل داده‌ها به شما این امکان را می‌دهد که بفهمید کدام کلمات کلیدی بهترین بازدهی را دارند و کدام‌یک تنها بودجه را مصرف می‌کنند بدون اینکه ارزش افزوده‌ای ایجاد کنند. آیا تبلیغات در گوگل بیش از حد از بودجه شما مصرف می‌کند؟ تبلیغات گوگل (Google Ads) یکی از مؤثرترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای جذب مشتریان هدفمند است.

برای اینکه مخاطب کار خواسته‌شده را انجام دهد، باید وضعیت محلی را که مخاطب به آن دعوت کرده‌ایم، سروسامان دهیم. اگر می‌پرسید چه نتایجی را بررسی کنیم، به بخش هدف‌های تبلیغ و معیارهای اندازه‌گیری آن که بالاتر گفتیم، برگردید. پس اگر تبلیغات بازدهی دلخواه شما را ندارند، محل اجرای تبلیغات را تغییر دهید و نتایج را مقایسه کنید تا به مؤثرترین کانال برای تبلیغات خود برسید. همین رستوران با تبلیغ خود در پیج خبرهای محلی شهر خود، می‌تواند بازدهی فوق‌العاده‌ای را تجربه کند.

بودجه تبلیغاتی توصیه شده توسط کارشناسان خارجی نسبت به کارشناسان داخلی، بدون تعصب‌تر و از این رو قابل اعتماد است. این روش معمولا برای زمانی مناسب است که شرکت جدید است و تجربیات قبلی ندارد. یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش هزینه‌ها، بهینه‌سازی نمایش تبلیغات بر اساس مکان و زمان است. اگر مخاطبان هدفتان در شبکه‌های اجتماعی ایرانی حضور و فعالیت دارند، روبیکا یکی از بهترین جاهایی است که برای آن‌ها... تبلیغات پولی مثل میان‌بری است که شما را مستقیماً به مشتریان هدف می‌رساند.

مخاطب را که شناختیم و درک کردیم، می‌دانیم به چه چیزی نیاز دارد و می‌توانیم پیشنهادی متناسب با آن ارائه دهیم و پیام تبلیغ را طراحی کنیم. در این حالت، مخاطب هدف می‌تواند همسران یا والدین خانم‌ها باشند که می‌خواهند به آن‌ها هدیه دهند. یعنی چه؟ خریدار رژ لب مثلاً خانم‌ها هستند؛ ولی ممکن است مثلاً تصمیم بگیرید فروش خود را در روز زن افزایش دهید. در تبلیغات پیامکی هم داده‌های پنل پیامکی مثل نرخ رسیدن پیامک به مخاطب، در کنار لینک ترکر پیامکی ابزارهای اندازه‌گیری معیارهای ما هستند.

از اطلاع‌رسانی به مشتریان گرفته تا تغییر رفتار آن‌ها و تثبیت جایگاه برند، این ابزارها برای رسیدن به اهداف بازاریابی حیاتی هستند. استفاده از تکنیک‌های نوین و تحلیل داده‌ها، کلید موفقیت در دنیای رقابتی امروز است. با این اوصاف برجسته کردن داستان برند ازجمله مهم‌ترین اقداماتی است که می‌بایست در راستای رشد کسب‌وکارتان بردارید. داستان‌ها قدرتی دارند که حتی ساده‌ترین حقایق را به یادماندنی می‌کنند و راهی مؤثر برای برقراری ارتباط عمیق‌تر با مشتریان و افزایش فروش هستند. داستان‌گویی نه‌تنها در تبلیغات، بلکه در تمام فعالیت‌های بازاریابی شما، ابزاری بی‌رقیب است.

در پیمودن این مسیر، می‌توانید از همراهی آژانس تبلیغات آنلاین صباویژن نیز کمک بگیرید. پیش از این، به قدر کافی بر اهمیت A/Bتست در بهینه‌سازی تبلیغات تأکید شد. در هر بار A/Bتست، شما فقط یک عنصر از تبلیغ خود– مانند عنوان، تصویر یا فراخوان به اقدام (CTA) – را تغییر می‌دهید و تأثیر آن بر عملکرد کمپین را ارزیابی می‌کنید.

{

هدف‌گذاری با بیشترین دقت

|}

این پلتفرم با شبکه‌ای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجاره‌ای همکاری می‌کند. روزنامه محبوب‌ترین شکل تبلیغات چاپی و ارزان‌ترین راه برای دستیابی به توده عظیمی از مردم است. براساس مکان، هدف و مقیاس کسب و کار، یکی از انواع روزنامه برای تبلیغات شما مناسب‌تر است. اگر هدف شما جذب مخاطبان محلی است، تبلیغ در روزنامه‌های محلی و کوچک برای دستیابی به مخاطبان هدف، مناسب‌تر است.

اندازه‌های متنوعی از تبلیغات در روزنامه‌های ارائه می‌شود، بنابراین با توجه به بودجه خود می‌توانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید. برای مثال می‌توانید بخش ورزشی، اقتصادی، سبک زندگی و غیره را انتخاب کنید. بنابراین، با استفاده از این فرصت و بهره‌گیری از تبلیغات آنلاین می‌توانید توجه مخاطبان را به خود جلب کنید.

شما می‌توانید به‌جای انتخاب یکی از این روش‌ها با ترکیب هر ۲ استراتژی با هم، از مزیت‌های بیشتری هم بهره‌مند شوید. برای مثال سایت آل اسپرت با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود و فعالیت در بخش بلاگ، تبلیغات پولی را هم از طریق خدمات یکتانت انجام داده است. برندهایی که از هوش مصنوعی در کمپین‌های خود استفاده کرده‌اند، نرخ تبدیل تا ۲۵ درصد افزایش داشته است. این موضوع نشان‌دهنده اهمیت استفاده از AI در بازاریابی مستقیم است. یک مثال بارز، استفاده از پنل پیامکی در کنار کمپین‌های ایمیلی است. برندها ابتدا یک پیام شخصی‌سازی‌شده را از طریق پیامک انبوه ارسال می‌کنند و سپس در ایمیل‌های خود اطلاعات تکمیلی را ارائه می‌دهند.

با استفاده از قدرت تبلیغات، کسب‌وکارها می‌توانند حضوری قوی در بازار ایجاد کنند، روابط با مشتری ایجاد کنند و به رشد و موفقیت پایدار دست یابند. بنابراین، پذیرش تبلیغات به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی های کسب و کار برای رونق در بازار پویا امروزی بسیار مهم است. کانال‌های تبلیغاتی بسیار متنوع هستند، از تبلیغات تلویزیونی و رادیویی تا تبلیغات آنلاین در موتورهای جستجو، شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و اینفلوئنسر مارکتینگ.

هدف‌گذاری دقیق‌تر باعث می‌شود تبلیغات شما به مخاطبان واقعی‌تری نمایش داده شود و هزینه‌های کلی کاهش یابد. افزونه‌ها یا Ad Extensions اطلاعات بیشتری درباره خدمات یا محصولات شما ارائه می‌دهند و توجه کاربران را جلب می‌کنند. باید ببینیم توانسته‌ایم پیام تبلیغاتی را به‌خوبی با كلمات (و تصویر یا ویدیو) به مخاطب منتقل کنیم. در واقع، محتوای ما بیان‌کنندهٔ پیام تبلیغ در بهترین حالت ممکن هست یا نه.

بنابراین، تاثیر این تبلیغات در افزایش فروش نباید نادیده گرفته شود. در جدول زیر می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری درباره تعداد کاربران ماهانه، بازه سنی و کاربرد هر شبکه اجتماعی پیدا کنید تا بهترین پلتفرم را برای انتشار تبلیغات خود انتخاب کنید. با افزایش استفاده از دستیارهای صوتی مانند Google Assistant و Alexa، بازاریابی مبتنی بر جستجوی صوتی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

بازاریابی محتوا در هر بار تولید و ارائه به مخاطبان، اطلاعات خوبی از محصول تبلیغ شده را به آن‌ها می‌دهد. این کار باعث می‌شود مخاطبان، این اطلاعات را جالب و کاربردی بدانند و به سرعت آن را به اشتراک بگذارند. این کار به تبلیغات غیرمستقیم شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا طیف وسیعی از مخاطبان را به خودشان جذب کنند. شاید بتوان گفت یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن مخاطب را به خودتان جذب کنید، تبلیغات است.

این روش برای جلب توجه مخاطبان محلی و منطقه‌ای بسیار مؤثر است، چرا که به طور مستقیم با جامعه هدف ارتباط برقرار می‌کند. امروزه، تبلیغات در پادکست‌ها نسخه‌ای پیشرفته‌تر و جذاب‌تر تبلیغات رادیویی به شمار می‌رود. در این روش، زمانی که مخاطب محصول مورد نیاز خود را در گوگل جستجو می‌کند، تبلیغ محصول شما به‌عنوان یکی از نتایج در صدر جستجو قرار می‌گیرد. برای استفاده از این نوع تبلیغ باید حساب کاربری خود را در Google Merchant Center ایجاد کنید.

دلیل آن هم این است که با توجه به اینکه محل نمایش کوچک است، تصویر دوم به‌خوبی دیده نشده است. یا مثلاً تبلیغات همسان برای محصولی که مزیت رقابتی واضحی دارد اثرگذارتر از وبینار آموزشی است. وقتی مخاطب قشر سالمند هستند، تبلیغ در تلویزیون و رادیو، تبلیغات در صفحات سایت با موضوع‌هایی مثل اخبار سیاسی و اقتصادی یا حتی تبلیغات چاپی بهتر جواب می‌دهد. جدای از متن خود تبلیغ، باید محتوای لندینگ پیجی را که تبلیغ را به آن لینک کرده‌ایم، بررسی کنیم.

اما واقعیت این است که همه کسب‌وکارها بودجه تبلیغاتی ندارند و اتفاقاً بسیاری از برندهای موفق، بدون صرف هزینه‌های کلان، مشتریان زیادی جذب کرده‌اند. بدون مدیریت اصولی، تبلیغات گوگل ادز می‌تواند به یک هزینه بی‌نتیجه تبدیل شود. اما با یک برنامه‌ریزی درست و نظارت دقیق، این تبلیغات می‌تواند به ابزاری قدرتمند برای افزایش فروش و برندینگ تبدیل شود.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
سایت منبع